Monday, May 11, 2009

Tales of beers and marsupials



Täna sain ma teada, et 5. augustil on rahvusvaheline õlu päev. Sinnani on kõigest 86 päeva. Homme juba 85:) Seetõttu vastan ma küsimustele, mis vaevavad meie kõikide päid selle tähtsa päeva saabumise ootusärevuses.
(Ning vaadake, vaadake, vaadake kui palju ma reisinud olen...hahhaa!!)

Londonis maksab õlu pubis umbes 4 naela, poes müüakse seda neljakaupa ja neljane pakk maksab natuke üle 2 naela. Ühekaupa müüakse nt Heinekeni, mis maksis 1.60, ning see on 0.66 liitrises pudelis. Ühes Londoni Tescos oli müügil AleCoqi õlut. Amsterdamis arvatakse, et kui sa jood õlut 0.5 liitrisest pudelist oled sa alkohoolik. Seal juuakse 0.25 liitristest pudelitest, üks selline maksab umbes 25 eurosenti. Parimad õlud on Heineken ja Grolsch. Luxemburgi pubis maksis 0.33 l õlut 3 eurot. Lätis jääb õlle hind poes poole lati kanti. Pubis umbes 2 latti. Viimane kord Riias olles ostsin ma sealt õlu, mis maksis 2.90 latti. Ning üsna kehv õlu oli. Üleüldse pidid kõik läti õlud kehvad olema. Hiljem bussis kohtasin läti poisse, kes jõid ise rummi, ning rääkisid, et Riias French baaris maksab 1 õlu pool latti ja sinna minnes topitakse õlut sulle lausa näkku, sest see on nii odav ja kõigile meeldivad purjus inimesed. Ungaris Miskolcis maksab pubis 0.5 liitrit õlut happy hour’ il 120 forinti, poes odavaim u 40 forinti. Kui sa jood Ungaris ära 4 0.5 l õlut ei arva keegi, et sa oled alkohoolik. Ungaris eesti õlut minu teada ei müüda, kuid seal müüakse Põltsamaa Felixi ketšupit, mis maksab 4 korda rohkem kui 1 õlu Miskolcis happy hour’il. Parimad Ungari õlud on Borsodi ja Arany Aszok. Kui ma Itaalias käisin, siis mulle õlu veel väga ei maitsenud. Tee maksis 1.50 eurot ja vein Cinque Terres 1.80. Tartus maksab 3 õlut 75 kr, kasiinos 1 õlu 18 kr, kehvast pubist on võimalik saada 3 õlut ka 50 kr eest ja märksa paremast 1 õlu 21 kr.

Mu tekst sisaldab s
õna "õlu" 23 korda.

Tegelikul ma hindades väga kindel ei ole.

Tänan tähelepanu eest.

.

No comments:

Post a Comment