Monday, February 28, 2011

Dear SIRLE
Kuidas sul läheb? MUl läheb kenasti täpselt nagu sul su viimases kirjas, mille sa saatsid mulle Mõisavahe trükimasinal, vabandust, et pidid 4 aastat vastust ootama! Nüüd lõpuks tuleb vastus, aga ma ei teagi mida täpselt kirjutada. ARvutiga pole nii äge!! Ma olen praegu kodus, panin kardinad üles ja mu arvutist tuleb praegu üks laul mille sõnad on Mary is a bitch. Ma küll ei tunne ühtegi Maryt, aga kui ma tunneks oleks ta kindlasti Kätlini õde. Kuna seal algavad enamus lapsi M-tähega. Aga nüüd tuli seesama refrään uuesti ja ei olegi Mary vaid on hoopis Maryann. Vabandust segaduse pärast! Mul on ülehomme eesti keele tund ja ma pole mitte midagi veel ette valmistanud, appikene. Ja ma leidsin kapist kirsilikööri, mis on päris hea!


Olgu ma nüüd pean lõpetama, sest ei saa ju igavesti kirjutada!

Jään vastust ootama!

Nägemist,
KATRE


PS: Ma leidsin oma voodi alt ühe kilekoti sinu riietega, seal oli üks valge kampsun ja sinine soe vest. Ma ei osanud nendega midagi teha ja ma küsisin ema käest, ema proovis kampsunit selga ja talle sobis, vesti kohta ta arvas, et sellega on ehk mõnikord hea minna lund rookima! Peeter Paani raamat on Kaia käes ja Kuukivi raamatut on meil nüüd kaks!

No comments:

Post a Comment