Tuesday, March 1, 2011

Katre!
Nii tore on Sinust ka lõpuks midagi kuulda. Mul läheb kah kenasti, täpselt nagu su kirjas ja ka minu eelmises kirjas.
Eesti keele tunniks ettevalmistuda ei tohiks raske olla ju? Sa võid ämbliku laulu laulda või hoopis mõnda oma laulu. Näiteks Sassist või Mardist. Sa võid ka mõnda mängu mängida. Näiteks seda värvide mängu. Keegi ütleb ühe värvi ja siis kõik peavad enda küljest (riiete küljest) selle värvi leidma. Sa mängisid ka kindlasti väiksena seda. Ja siis kõik õpivad värve tundma. Äge onju.
Aga tead, see kampsun. See valge kampsun. Ma mõtlesin tükk aega selle peale ja üldse ei mäleta ühtegi valget kampsunit. Aga siis tuli meelde. See oli mu ema valge kampsun :)) Aga tore kui Su emale ka see kampsun meeldib :)) Ja selle sinise vestiga saab lisaks lumele sügisel lehti ka riisuda. Ja õunu.

Kas Sulle uus Eesti laul meeldib? :)) aga tegelt oli see küsimus sissejuhatus järgmisele küsimusele. Kas sa saatsid tudengieurovisioonile meie loo ka ära ikkagi? Hahahaaa
Kindlasti saatsid.

Aga ma nüüd lõpetan kirjutamise.

Kirjuta Sa ka enne aastat 2015.

Tsaukii

No comments:

Post a Comment