Wednesday, March 2, 2011

Sirle!
Ma loodan, et sinuga vahepeal mingit kohutavat õnnetust pole juhtunud ja sul ikka endiselt kenasti läheb. Ilm läheb juba soojaks ja ma üldse ei imestaks kui sa näiteks jää peal libiseks ja auto alla veereksid ja selle tagajärjel auto su kätest üle sõidaks. Või mõni jääpurikas sulle otse ajju lendaks. See oleks hirmus! Lõpp sinu teadurikarjääril. See oli sissejuhatuseks järgmisele asjale, mis ma tahtsin öelda! Et ma ei saatnudki meie laulu tudengieurovisioonile, sest ma unustasin selle ära!

Aga värvid on tõesti väga ägedad! Nii et mitu kollast mulli on pildil ja mitu rohelist mulli ja mis su lemmikvärv on ja mis värv sulle üldse ei meeldi. Päris raske eksole:)) Mu õpilane on 63-aastane:) Kui ma kunagi teen tunni loomadest, siis saame laulda, päris päris kindlasti! Aukukukkumise laul oleks eriti õpetlik, sest siis ta saaks lisaks loomadele harjutada ka numbreid ja mulle öelda mitu looma sinna auku siis lõppude lõpuks kukkus ....



Ema on kindlasti väga õnnelik kui ta kuuleb, et saab su vestiga veel lehti riisuda ja ka õunu korjata. Kes teab, äkki isegi kartuleid võtta... sky is the limit :)

Ootan kannatamatult sinu järgmist kirja!


Nägemiseni,

Katre

No comments:

Post a Comment